donderdag 24 november 2016

Sint-kadootje voor Mila

De berenorenmutsen van Isa en Bila worden op maat gemaakt en in de kleur die je wenst . Zo ook de oud rose hoodie voor Mila die Sint bij mij bestelde. Maar om zeker te weten dat Sint goed had gemeten wilde ik graag de beren-oren-muts even passen bij een kindje van Mila's leeftijd.
Daarom vroeg ik de mama van Loïs of ik wat foto's mocht maken van Loïs met de hoodie. Dat mocht, maar Loïs is niet zo'n mutsenmeisje zei mama, dus waarschijnlijk is hij zo af...
Hoi! Ik ben Loïs

De volgende dag waren we er klaar voor. Als voorbereiding op dat Loïs de hoodie zo aftrok stond de camera op de snelste sluitertijd. Dan hadden we misschien toch nog een paar kiekjes.
Maar Loïs verraste ons! De berenorenmuts  ging over haar bolletje. Eerst keek ze eens met gefronste wenkbrauwen naar de camera (Wat is dat nou weer voor een ding?), toen naar mama (Die is in een vrolijke bui en heejjj... ze doet lekker gek) en toen was het lachen geblazen. En de hoodie? Die hield ze lekker op! Zo leuk!!

De gefronste wenkbrauwen...

Kijk mijn mama nou...

En lachen maarrrr...

Kiekeboe!!!

Ssssmmmmelllltttt....

Vind je zo'n beren-oren-muts ook helemaal te schattig en wil je hem iemand kado doen? Dat kan!
Surf naar de webshop via deze link en shop een hoodie. Bij toelichting geef je de leeftijd door en de kleur van de hoodie en jij hebt binnenkort ook zo'n schatje!  
               
Doe doei!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten